Sunday, October 25, 2015

School Morning Routine | 4 Tips ♡

 
 Γειά σας και καλωσήρθατε πίσω στο blog μου! Σήμερα θα σας γράψω για την πρωινή μου ρουτινά τώρα που έχουν ξεκινήσει τα σχολεία και όλοι βιαζόμαστε να μην αργήσουμε. Μαζί με την καθημερινή μου ρουτίνα θα σας δείξω και μερικά tips, ώστε να κοιμάστε αυτά τα 10 λεπτά παραπάνω!



  Συνήθως ξεκινάω την ημέρα μου γύρω στις 7:00. Μόλις ξυπνήσω παίρνω το κινητό στα χέρια μου και κοιτάω τι καινούριο υπάρχει στα social media.
  Πέντε λεπτά αργότερα σηκώνομαι και παω στο μπάνιο για να ξεπλύνω το στόμα μου από τα βραδινά βακτήρια και να πλύνω το πρόσωπό μου.
  Στη συνέχεια έχει πάει περίπου 7:15 κατευθύνομαι προς το δωμάτιό μου, όπου ντύνομαι,κάνω ένα απλό, καθημερινό μακιγιάζ και φτιάχνω το κρεβάτι μου. Έχω αναλυτικό ποστ με το καθημερινό μου μακιγιάζ http://spyridoulageorgiou.blogspot.gr/2015/09/school-makeup-tutorial.html
  Αφού τελειώσω με αυτά πάω στην κουζίνα στις 7:40 και φτιάχνω το πρωινό μου που συνήθως είναι δημητριακά με γάλα και ίσως ένα ποτήρι καφέ. Ταυτόχρονα βάζω και στον πεινασμένο γάτο μου να φάει.
  Τελειώνοντας το πρωινό μου είναι σίγουρα 8:00 και όταν το αντιλαμβάνομαι τρέχω να πλύνω τα δόντια μου, να βάλω παπούτσια, να αρπάξω την τσάντα μου και να φύγω γύρω στις 8:10.

  Tips: 1. Φτιάξε την τσάντα σου από το προηγούμενο βράδυ.
            2. Βρες τα ρούχα που θέλεις να φορέσεις από το προγούμενο βράδυ.
            3. Εάν βάφεσαι έχε τα πράγματα που θα χρειαστείς μαζεμένα σε μία γωνίτσα, ώστε να μην τα                 ψάχνεις το πρωί.
            4. Γράψε σε ένα μπλοκάκι μερικά πρωινά γεύματα που σου αρέσουν. Έτσι θα μπορείς να κάνεις εναλλαγές καθημερινά, χωρίς να πεδεύεσαι.



  Hey guys and welcome back to my blog! Today I will write about my school morning routine, and I know that all of us do everything quickly in order not to be late. At the end of this post you will find some tips that will help you to sleep 10 more minutes!

  Usually I start my day at around 7:00 o' clock. When I wake up I grab my phone and check my social media.
  Five minutes later I leave my comfy bed and go to my bathroom to rinse my mouth from the night bacteria and wash my face.
  Later on, it is 7:15 and I go to my bedroom. I get dressed, I do my everyday makeup ans I make my bed. I have a post with my everyday makeup http://spyridoulageorgiou.blogspot.gr/2015/09/school-makeup-tutorial.html.
  After I have done these, I go ahead and make breakfast. I usually eat cereals with milk and sometimes I make a cup of coffee. In the same time, I feed my hungry cat.
  I finish my breakfast and it is almost 8:00. When I realize that I run to brush my teeth, to put on a pair of shoes, I grab my backpack and I leave my house at around 8:10.

  Tips: 1. Put everything in your backpack the night before.
            2. Find the clothes that you want to wear the night before.
            3. If you put on makeup, keep the things that you want in a little corner, in order not to search everything in the morning.
            4. Write down your favorite breakfasts. In this way, you will be able to change your breakfast every morning.

No comments:

Post a Comment