Sunday, September 6, 2015

Erre Due Nail Polishes Review ♡


  Καλησπέρα και καλωσήρθατε πίσω στο blog μου! Σήμερα θα σας πω τη γνώμη μου για τα βερνίκια νυχιών από την Erre Due. Την συγκεκριμένη εταιρία την έχω αναφέρει σε προηγούμενα posts πολλές φορές και πιστεύω πως τα λόγια είναι περιττά. Ελληνική εταιρία με σχετικά καλές τιμές, υπέροχα προϊόντα (κανένα προϊόν δεν με έχει απογοητεύσει) και, κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό, είναι cruelty-free.


  Ξεκινάω λοιπόν, λέγοντας πως έχω οχτώ αποχρώσεις που οι περισσότερες είναι πιο χειμερινές. Από τα αριστερά προς τα δεξιά της εικόνας οι αποχρώσεις είναι οι εξής: 88, 106, 78 (υποθέτω), 68, 42, 84, 87 και 10. Βέβαια, δεν ξέρω αν υπάρχουν μερικές αποχρώσεις τώρα πια, καθώς τρία τέσσερα από αυτά είναι κάπως παλιά. Ωστόσο, έχουν την ίδια καλή διάρκεια με τα καινούρια, δηλαδή περίπου οχτώ μέρες. Για εμένα είναι πολύ σημαντικό να έχουν πολύ καλή διάρκεια, αφού δεν θέλω να βάφω κάθε τρεις τέσσερις μέρες τα νύχια μου και να περιμένω να στεγνώσουν μέχρι να μπορέσω να κάνω ό,τι θέλω. Ακόμα, περιέχουν 12 ml προϊόντος και θεωρώ πως είναι μία στανταρ προς μεγάλη ποσότητα. Με αυτό θέλω να πω ότι δεν σου τελειώνουν εύκολα. Το μόνο που κοντεύει να μου τελειώσει είναι το μωβ μόνο και μόνο επειδή είναι το αγαπημένο μου χρώμα και ένα καιρό τα νύχια μου ήταν συνέχεια μωβ. Παρ' όλα αυτά πιστέψτε με, αυτά τα βερνίκια θα σας κρατήσουν πολύ καιρό εκτός αν τα χρησιμοποιείτε συνέχεια. Τέλος, κοστίζουν γύρω στα 5-6 € που είναι τέλεια τιμή για αυτό που παίρνεις, μιας και με μερικά από αυτά μπορείς αν θέλεις να περάσεις τα νύχια σου μόνο μία φορά και τελείωσες. Έχεις μία καλή κάλυψη που διαρκεί και κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πως τα έχεις περάσει μόνο μία στρώση. Έχοντας στο μυαλό μου όλα τα παραπάνω η βαθμολογία μου για το συγκεκριμένο προϊόν είναι 9/10. 

  Αυτή είναι η ειλικρινέστατη γνώμη μου για το συγκεκριμένο προϊόν και αν έχετε κι εσείς κάποια εμπειρία με τα συγκεκριμένα βερνίκια αφήστε μου τη γνώμη σας σε σχόλιο. Ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου!


  Hey guys and welcome back to my blog! Today I will tell you my opinion about the nail polishes from Erre Due. I have mentioned this particular company in the past so many times, so I don't think I have to say many thing. It is a Greek company that sells products in good prices, they have amazing products (none of their products that I have bought disappointed me) and, the most important thing, this company is cruelty-free.

  To begin with, I have eight shades and most of them are winter shades. From left to right of the picture the shades are: 88, 106, 78 (I guess), 68, 42, 84, 87 and 10. I think that some of these shades are not for selling nowadays, as three or four of them are kinda old. However, these shades last as long as the new ones last, which means around eight days. For me, it is really important the fact that they last for over a week, as I do not want to paint my nails every three or four days and wait them to dry to do what I want. Also, every bottle contains 12 ml of product and I believe it is a standard or kinda big amount of product. I mean that they last for so long. The only one that is almost empty is the purple shade, only because I'm obsessed with this color and I used to paint my nails purple all the time. Nonetheless trust me, these nail polishes will last so long, unless you use them all the time. Last but not least, they cost around 6-7 $ which is a great deal, and some are so pigmented that you can paint your nails with just one layer and no one will notice. Taking everything into consideration, my rate for this product is 9 out of 10.

  This is my sincere opinion for this particular product and if you have experience with these guys let me know your opinion in the comments. Thanks for visiting my blog!

P.s. sorry for any grammatical mistakes :)

No comments:

Post a Comment